Evet canım. Hastaneye gittiğinde tamamen aç olmalısın önceki gün gece 12den itibaren su bile içme sonra hastanede açken kan vereceksin. Doktorun önerdiği miktarda glizkozlu içeceği içip bitirince saate bakıp tam 1 saat sonra tekrar kan vereceksin. Sonuçlar aynı gün çıkıyor eğer yüksek bir değer çıkarsa (inşallah çıkmaz) doktorun daha yüksek bir dozda tekrar test isteyecektir ama sen o kısmı düşünme şimdilik :)