MasalAlparslanMom Kızlar karnımızın aşağı indiğini nasıl anlıycaz. 31+1 de mümkünmü bide bu. Kim görse Karnın düşmüş diyo 🤷🏻♀️🙄 bizimki 1,5 hafta önden gidiyo Etkisi varmıdır 👼🏼👼🏼
deletedmom43 MasalAlparslanMom Cahil kesimi dinlemeyin. Hamileleri korkutmak için özellikle böyle konuştuklarını düşünüyorum artık
Unzile35 MasalAlparslanMom valla canım benim arkadaşıma da senin haftalarında karnın düşmüş yakında doğurursun sen dediler normal Doğum oldu 42. Haftada doğdu
esoeso MasalAlparslanMom 33 haftayı gerıde braktm şükür 😂😂 son 10 gundr bnı gorenler karnn düşmş süzülmüş dyorlar gttgmz kafede bulask yıkayn teyze ble gelp aaa kzm karnn düşmş senn dogmn yakn dyor 🤣🤣🤣
Tugba9109 MasalAlparslanMom bence karnin asagiya inmesi cok cok korkulacak bisey degil erken dogum riskinin olmadigi ve bebek saglikli oldugu sürece. Ben 35+4 haftaligim ve 3 haftadır karnım aşağıya inmiş durumda . Karninizin aşağıya indiğini de midenizin rahatlamasiyla rahat nefes aldığınızdan ve kendinizi hafif hissetmenizdrn anlıyorsunuz yani ben öyle anladım . Bence Kim ne derse desin kotu de konussa onu iyiye cevirip dusunmek lazim kendimjzi uzmemek icin . Caninizi sikmayin bebeginiz hissetmesin . 😚
MasalAlparslanMom deletedmom43 aslında kendi fiziğimle alakalı olsa gerek diye düşündüğüm bi konuydu en başından beri aşağıdaydı hiç top gibi duramıştı. Şimdi niye bu değişimle alakalı bakışlar vallahi çözemedim amaçları korkutmaksa gerçekten beceriyolar 🤷🏻♀️🙄
HicranKzn Benimde indi aşağı yanlarım biraz boşaldı hem kendim hem etrafımdakiler farkında aman olsun diyorum artık yorulmaya başladım her gece ağlamakla geçiyor 32 deyiz. Astım bronşit var boğulıyorum artık nefes alamıyorum 😭😭😭😭😭
HicranKzn Aile hekiminde ki ebeler kasılma ve sancıdan erken Doğum olur senin diye korkuttular ama doktorla randevum haftaya o zamana kesin belli olur sanırım çünkü 29 da bebek kanala yaklaşmış demişti
MasalAlparslanMom Tugba9109 erken Doğum Riski var işte 👼🏼 Bebekte biraz kilolu dedi doktor , bakalım hayırlısı
Esmaal MasalAlparslanMom banada 20 haftamdayken başlamışlardı demeye.36 haftada doğum yaptım.takma kimseyi milletin ağzı durmuyoki
Tugba9109 MasalAlparslanMom Inşallah hayırlısıyla yavrunu kucağına alırsın o zaman . Rabbim korusun 😚
HlyaSinanAk MasalAlparslanMom valla 29.3 haftayiz benim yanlarim hic dolmadi ben napim😅😅 doktordan baska kimsenin sozlerine kulak asmayin yipratmayin kendinizi. Hamileliginizi zehir etmeyin 🤡🤡
MasalAlparslanMom Kubraaa benimde tam tersi bugün hiç durmadı . Hep karnımın üzerinde kabardı durdu. Yumruk yumruk biyerlerini hissettim elimle. Acile gidicem birazdan 🤷🏻♀️
CananSErdemirKoska Bnde 32 haftadym daha 27 lerde düşmüş diyen oldu halada dyrlar bnm suyum ck fazla oldgndan bıraz oyle duryr sanırım stresde etklyrdr
CananSErdemirKoska MasalAlparslanMom bende özele gdyrm dündü kontrlm cok fazla dedı suyun bbk sudan görnmuyr dedı dıyet fılan bakalm Allah sonumuzı hayretsn ğ