39+5im Yataktan her kalktığımda sıcacık su gibi birşey geliyor bi anda çamaşırım ve pijamam ıslanıyor belimde hiç geçmek bilmeyen bi agrı var h gitmiyor belimdeki agrı kasıklarıma da çok olmasa da nadir ara ara sancılara sebep oluyor şiddetli bi adet sancısı gibi gelip geçiyor yarın da kontrolüm var hiç gitmek istemiyorum hastaneye şimdi beklemeli miyim sizce