Elifmstf Melenda ben kese görülene kadar kullanmıştım. Ama tüp bebekte 10. Haftaya kadar devam eden oluyor
Efulim_22 Melenda ben 1 aydır kullanıyorum doktor bebeğin kalp atışlarını duyana kadar kullanıcaksın dedi
Elbet-birgun-kavusacagiz Melenda tup bebek doktorunuzu dinleyin diger doktorlar detayli bilmiyo durumunuzu en iyisini tup bebek doktorunuz bilur
Melenda Busra34ybg tüp bebek doktorum devam ettiriyor günde 3 tane içiyorum. Ama başka bir gittiğim doktor bırakmamı söyledi kafam karıştı 6+1 iz
Busra34ybg Melenda bende 3 tane içiyordum canım 2 içtim bi kaç gün sonra 1 içtim bıraktım kendi doktorunu dinle bencede diğer doktorlar bilmiyor doktorun ne diyorsa o riske girme