Birgul Ayskem kese için hcg 3000 civarı olması lazım hatta daha yüksek ama kalp atışı için erken 7. Haftalarda daha net duyuluyor😇
ozgeerbas Ayskem 5 haftalıkken hem keseyi hemde kalp atışını duydum küçük olduğu için alttan bakarak muayene etti beni doktorumuz.
Gzmsydr Ayskem ben betaya baktirmamistim geç gitmiştim hastaneye 5 haftada direk kese görünmüştü zaten canım
Ayskem 4 haftalıkken görünmez daha demişti doktor kese için cumartesi tekrar gitmek istiyorum ama görünür mü şüphedeyim
aylul0 Ayskem dün gittim (5+3) ben keseyi gördük, karından görmek için 5000 ve üzeri olması lazım yoksa alttan bakıcam dedi doktor ama zaten benim betam 6000 küsür falandı hesaplarıma göre, kalp atışı ve bebeği görmek için de 15 gün sonra gel dedi.