Merhaba son ½ Ay içinde akademi hastanesinde doğum yapan var mı Banu Atay’da ben ilk kızıma onunla beraber doğum yapmıştım ama şuan merak ettiğim şey fiyatı ne kadar oldu bilen var mı kontrole de baya var soramadım inşallah ikinci bebeğimide Banu hanım sayesinde doğurucam şuan 17 haftalığız da ☺️