Astadavistabeybi Bu haftalarda normal canım Hatta bir 10 gün sonra falan gitgide daha da ağırlaşmaya başlıyorsun Çünkü Bebek aşağı inmeye başlıyor baskı yaptıkça böyle sanki bacakların üstünde yük taşıyormuş gibi hissediyorsun nefes nefese kalıyorsun bu kimisinde erken zamanda oluyor kimisinde bu zamanlarda oluyor Ben oğluma hamileyken bu senin şu anki zamanlarında başlamıştı bu şikayetlerim ama pes etmemeye çalış yani bir sıkıntın yoksa evin içinde bol bol yürü bir markete çık veya bir 15-20 dakikalık bir mesafeye maskeni eldiveni takarak çık bir yürüyüşünü yap bir temiz hava ne al Hani Yürüyemiyorum nefesim kesiliyor diye kendini salarsan gitgide ağırlık yapmış olursun ve bu seni İlerleyen zamanlarda daha da zorlaştırir özellikle doğumun kolay olması için böyle biraz daha yürüyüp nefes almaya çalış