Meltem123 Kızlar bebek arabası doğduğundan itibaren gerekiyor mu kullananlar nezamandan itibaren kullandınız almalımiyim hemen kararsız kaldim😊
NaimeYilmaz Meltem123 aracınız varsa puset kullanıcaksanız alablrsınız tabi ben bagajda tutacagm ıcın aldm hemen ama koyacak yerm olmasaydı acıliyetı yoktu
deletedmom43 Meltem123 Bende baya almayı düşünmüyorum. Allah nasip ederse kışın doğacaklar zaten. Hastaneye çıkaracak olsam bile arabayla götürücem. Diğer yaza doğru alırım diye düşündüm
DidemYldrm Meltem123 sürekli gezen biriyseniz almanızı tavsiye ederim biz eşimle gezmeyi çok seviyoruz o yüzden aldık her yere arabayla gitsek de AVM’ler de falan kolaylık olur diye düşündük
Kkaplan Meltem123 Bizim doğuma 3 aydan az kaldı ama ben uyguna buldum aldım arabamız olmasına rağmen ağustos sonu doğsa bile havalar serinleyene kadar bir saat çıkarıp gezdiririm diye düşündüm yada ilk heves olduğu için böyle odası bile hazır yavrumun🙏🙏
NaimeYilmaz Meltem123 yani hatta bazen sadece pusetmı alsaydm dıorm ama ben gezmeyı severm esım ısteyken oraya buraya cok gıderm dıe dusunuorm kucakta tasımamak ıcın gerek duydum
Sedaekici deletedmom43 arabada kucakta götürmek çok tehlikeli allah korusun. Ana kucağı almalısınız araba için
deletedmom43 Sedaekici Onu alıcam zaten 🙂 Bebek arabası için dedim ben 🙂 Zaten araç kullanırken kucağımda götüremem😁
Sedaekici deletedmom43 travel sistem almak mantıklı o yüzden bebek arabasınıda aradan çıkarmış oluyorsunuz
Btlblbl Her turlu lazim oluyor ki hastaneden cikista bile gerci burda onsuz arabaya bindirmezler yasak turkiye nasil bilmem