1437- Bugün 50 mg seker yuklemesi yaptirdim doktorum aradi dusuk cikmis 145 cikmasi gereken 78 lerde cikmis 100 mg daha dedi yarin gel dedi acaba tekrar ucret oder miyim yaptirmazsam sknti olur mu
Baybymucize 1437- bende Pazartesi yaptırdım sonuçlarım daha çıkmadı doktoruna sormalısın canım bence alırlar gene sonuçta kan tahlilleri falan var ama almayadabilirler
Ebruyavuz0 1437- 15 gün içinde tekrar muayene ye gidildiğinde ödenmiyor diye biliyorum. Şeker yüklemesini bende haftaya bugun yaptıracağım ücret alınıyor mu ona ?
Baybymucize 1437- canım bizim doktor Muğla’da ama tahlilleri Ankara’ya gidiyor gelene kadar 1hafta geçiyor doktorum hiç bir labarotuvara güvenmiyor herşeyi incik cincik yapıyor hemen çıkanları görünce şaşırdım
1437- Ebruyavuz0 malesef odeniyormus ben bunun gibi durum yasanmamasi icin saglik ocaginda bi gun onceden kan tahlili yaptirdim duymustum cunku tek seferde olmaz diye hasteneyi aradim simdi tekrar ucret aliniyormus yaptirmicam karar verdim