Merhaba güzel anneler malum kan pirtilasmasi var bende ve iğnesini bulmak zor hangi eczaneye gitsem yok dedi ve bu benim 4.evladim 3 evladımı kaybettim yaşaması için vurunmak lazım bu postu acmamin sebebi doğum yapmış elinde fazla olan varsa lazım olan annelere verebilir mi eğer kullanmayacaksalar 🤲