Beste34 Kızlar birkaç gün önce gününde yumurtlama olmadı diye bırakacaktım ama Allah razı olsun burda ki arkadaşlar sayesinde bırakmadım 19.günde yumurtlama gördüm sanırım bakın sizde doğru değil mi?
Beste34 Birde birşey daha soracağım🙈 eşimle bugün deneyemicez ama dün denemiştik bugün illa denememiz şartmı?
Happybsrn Beste34 eşinde sperm sıkıntısı yoksa ard arda deneyebilirsiniz ama varsa bi gün dolu bir gün boş şeklinde de olur geleceği varsa her şekilde gelir 😀
Suna11 Beste34 Evet canın yumurtlama ve bence bir engel yoksa bugün ve sonraki 3 gün üst üste dene. Yani bende henüz yumurtlama takibi aşamasındayım ama herkes bunu söylüyor. Yani şöyle düşün ayda 1 defa gele bir fırsat sonuçta değerlendirmek lazım 😊
Esmaq38y Beste34 spermler 71 saate kadar vücutta canlı kalabiliyor ama bende art arda denedim bugünde çatlama oldu bugün boş yarın denicm
Suna11 Beste34 Evet olur aslında sperm 48 saat yaşar kadın vücudunda. Hatta iyi sperm ise 72 saate kadar bile çıkabilir. Ben ihtimalleri kuvvetlendirin diye dedim ama böylede etkisi devam ediyor. İnşallah adet görmeden güzel müjdeyi alırsınız ♥️🙏🏻
Dyg61 Bende yumurtlama gördüm ertesi gün silikleşti normal mi ? Birde yumurtlama gördükten kaç gün sonra test yapılmalı ?
Beste34 Dyg61 yumurtlama dan sonra silikleşme görünce o çatlama oluyor canım. 12-16 gün sonra da adetin görüyorsun bildiğin kadarıyla yani ona göre testini yap derim 😊
Arzu1994 Beste34 canım ben 21 Haziran adet oldum Temmuz’da adetim geçti anladım hamile olduğumu şimdi benim döllenmem Haziran mı Temmuz mu 21 Haziran’da zaten adetliydim 12-14 gün arası ekleme yapıp öyle döllenme hesap edin diyorlar ama ? Anlayamadım
Esmaq38y Beste34 İnşALLAH canım bide 71 yazmışım spermler 72 saate kadar canlı kabiliyormuş ama sanki ben ayağa kalkınca hepsi gidiyor gibi geliyor 🙈😂
Beste34 Esmaq38y Ya bana da öyle geliyor sanki hepsi çıkıyor givi normal mi acaba 🤔 Birkez fazla olanlar çıkıyor diye okumuştum ama ben hiç riske atmıyorum yerimden bile kalmıyorum uyuyorum 😂
Esmaq38y Beste34 aynen canım vajina girişinde asit varmış ve sağlıksız olanlar orada takılıp dışarı atılıyormuş bende bu ay hiç kalkmadım 😂