261018 Kızlar 27 haftalık oldu bebegim çok şükür. İlk defa bugün uyandığımda kıyafetimde 1 2 damlalık ıslaklık gördüm leke şeklinde. Süt gelmiş olabilir mi yada doğumdan önce böyle sıvı gelir mi
Derenannecik45 Evet bende de 26. Hafta da oldu ne güzel bazılarının sonradan geliyor nazar değer çok kimseye söylemeyin hala da ara ara geliyor akıyor 😀 normalmiş ama doktoruma sordum fazla hormondan olabiliyormuş bazen
261018 Derenannecik45 aslında erken gelmesi iyi değil diye okumuştum o yüzden bi garip oldum kontrole gidince bende sorucam canım 😊
Derenannecik45 261018 bende erken doğum belirtisi filan diye duydum doktora gittim sordum bide böyle yuvarlak yuvarlak olmaya başlamıştı doktor sorun yok dedi 🤗 annemde sütün erken gelmiş ne güzel işte demişti😁