29 .haftadayım birçok eksiğim var. Yavaş yavaş tamamlıyorum. Çoğu şey internette daha uygun fiyatlı. Okudukça ve indirime girdikçe internetten alıyorum. Burda yazılanları okuyunca ben de çok stres olup hemen almalıyım demiştim. Ama boşuna stres yapmayın.
ayrıca mağazadan ne aldıysam (çoğunlukla) pişman oldum çünkü internette hep daha uygun fiyata vardı.
o yuzden acele etmeyin.