Kızlar 33+4 haftalık hamileyim bugün kahvaltıdan sonra biraz uzanayım dedim ama uzandığım yerde başım döndü 3 kere tekrarlardı şimdi kalkmaya korkar oldum çünkü hiç sevmem baş dönmesi🤦♀️ Normal mi yaşayan var mı doktoruma yazsam çok ilgisiz evhamlısın falan diyecek belki normaldir diye kendimi geçiştirip duruyorum🤷♀️