fatma-kpnk son adet tarihim 17 ekim, ben dün gittim (5+3te) karından görünmesi için 5000 ve üzeri olması lazım göremezsem alttan bakıcam dedi ama zaten benim 5000 ve üzeri olmuştu, pazartesi 3100 çıkmıştı çünkü. Kalp atışı için de 15 gün sonra gel dedi. Yani karından görünmesi için 5000 üzeri olması lazım, son adet tarihine göre aramızda fark var demek ki senin geç döllenme olmuş canını sıkma birkaç güne değerin yeterli olur 🤗