33+0 da renkli ulturasona girdim ( ne ara 7. Ayı bitirmişim bilemedim) herşey normal çıktı sadece plasentam kalın çıktı doktor herşey güzel dedi bebek beslenebiliyor plansetanın durumuda iyi ama sadece kalın dedi normalde olması gerekn kalınlık 4 müş benimkisi 7 olmuş şeker yüklemesi yaptrmadım yaptırmakta istemiyorum sadece şekerine tansiyonuna bakılsın takio et dedi şimdilik iyi inşallah ilerde sorun çıkarmaz dedi doğuma kadar