kuzeyveannesii Kızlar malatyada olan ve özel hastanelerde doğum yapan var mı acaba? Doğum ücretleri ne kadar öğrenmek istiyorum da ? Yardımcı olursanız sevinirim😊
Epifenomen kuzeyveannesii merhaba 😌 38 gün önce Gözde Akademi’de doğum yaptım, 3530 ödedim. Normal de sezaryen de aynı. Gözde sıtmapınarı şubesinde yanlış harırlamıyorsam 3000 tl idi
Zey44 kuzeyveannesii gayet güzel ben memnun kaldım özellikle ameliyat esnasında hiç ama hiç bişey hissetmedim çok şükür