Ozdmrkbraa kuzum basenlerin şişmişse eğer basenden olanları kullanmak mantıklı ama 40lanana kadar özellikle sezaryende o korseleri kullanmak pek mantıklı değil kanama oluyorsun tuvalete git gel sürekli indir çıkar giy vs zor geliyor bana bir de dikişi de sıkma ihtimali var. Bu yarım korseler dikişten daha yukarıda duruyor.
Ben 34. Haftamdaki ölçüme göre aldım canım ama kullanmaya 35. Gün başladım daha erken de kullanılabiliyor ama benim dikişim biraz sıkıntılydı riske atmadım.