Cansell123 A12sel bnce zararlı csnim içerisinde bi sürü kimyasal var zorlanıyor san eşinden yardım iste o yapsın sana
A12sel Cansell123 blmiyorum ya normal gebelik olsa yaprim bi sekilde tup bebek oldugu icin bide serklaj oldugu icin cesarer edemiyorum acikcasi artik esimden yardim isteyecem
Deletedmom60 A12sel serklaj dolayısıyla ağda yapmamanızı, kimyasal içeriği dolayısıyla tüy dokücü kullanmamanızı öneririm. En iyisi kadınlar için olan tıraş bıçakları ile deneyin. Ama göbeğiniz çok büyükse birinden yardım alın
prensssannesiii Kizlar bn bu zamana kadar hep jilet kullandım hiç ağda yaptırmadım. Şu an 32 haftalık gebeyim ağda yaptırsam bı sorun olur mu peki hiç yaptırmadım ya zorlanır miyim veya bebeğe bı sakıncası olur mu ?