Selam kızlar ben yaklaşık bir ay önce doğum yaptım sezeryanla ilk 3 gün sütüm gelmedi mama verdim sonrada kendi tutmadı emmedigi içinde sütüm nerdeyse çekildi siz3 sorum sanki doğduğundan beri hiç kilo almadı gelismedi gibi geliyo bana evolvia kullanıyoruz mama olarak sizin önereceğiniz bi mama varmı acaba çok önemli lütfen yardım edin evolvia kullananan varsada ölçü olarak nasıl ayarliyo kaç saatte bir ne kadar veriyo