iremgun Mimozaa00 benim 2 gün var yapmıyorum bence çok erken ama tabi ki siz bilirsiniz😊 en doğrusu adetin 2 3 gün geçmesidir.
Betulmtn Mimozaa00 hayır tabii ki de. Benim de 6 gün var ama gecikmeden yapmiycam diğer türlü çok yipraniyoe insan çıkmadıkça. İlaç iğne kullandınız mı peki?
Mimozaa00 Betulmtn hayir.. zaten agustos ayinda olan gebeligimde kendinden olmustu.. Evlendigim daha yeni 5 ay olucak aslinda daha yeni evliyim
mercimeginanne Mimozaa00 adete bir iki gün kala kan ver yada adetin geçmesini bekleyip idrar testi yap. Ama en garantisi kan bazen idrarda çıkmayıp kanda çıkıyor
Mimozaa00 mercimeginanne Tamam insaAllah, teşekkürler🏵 Şimdiden sanku adet olcakmışım gibi ağrım var, o yuzdende hemen öğreneyim modundayım🙂
mercimeginanne Mimozaa00 psikolojiktir o :) sen bu günleri değerlendir gene de belki geç yumurtlama olcaksındır hiç birşey belli olmaz :) stres yapma sakın :)