karabc onlar hayatlarında böyle çok vaka gördükleri için o kadar sıradanlaştırmışlarki durumu, bizim ilk defa yaşadığımızı göz ardı ediyorlar. Beni de iş yerinden acil hastaneye götürdüklerinde doktor ne var bu kadar korkacak diye duygularımı saçma bulmuştu. Normalde soğuk kanalı bir insanımdır ama şu küçücük bebiş parmağında oynattı beni😃sağlıkla kucağımıza alalım inşallah