Arkadaşlar ilk gebeliğimde ni bir sorun oluştuğu için doktorum sezaryen önerdi ben de kabul etmiştim. Ameliyat özel hastanede yapıldı gizli dikiş atıldı. Yani dışarıdan bakıldığında bariz bir iz yok. Sanırım yapıştırma tekniği ve estetik dikiş deniyor buna. Şimdi nasip olursa 2.doğumu devlette yapacagım. İki sorum var:
1- pandemi sürecinde devlet hastanesinde sezaryen doğum yapanlar herhangi bir sorun yaşadı mı?
2- Dikişler estetik dikiş mi yoksa standart mı?