Merhaba😊 normalde bizim kızçe hep benimle uyanır mutlaka hareketlerini hissettirirdi. Bugün biraz korkuttu beni saat 12 ye kadar hiç hareket yoktu. Konuştum okşadım ama tık yok. Sonra 12 den beri sürekli içerde sanki geriniyor göbeğimin üstüne doğru baskı yapıyor. Ben sancı hissetmeyeblerdenim şimdiye kadar sadece bir kere yalancı sancı çektim tabi onu da doğru yorumladıysam. 🙈 malum ilk gebelik biraz tecrübesizlik fazla.Bu arada 38+0 dayım. Acaba bizim kız doğuma hazırlanıyor olabilir mi?