Meraba arkadaslar normalde gittim hastane bütün kontrollerimi yaptirdigim dün artık seseryan için gün vermiyoruz covid bölümüne gecebilirim ama haftaya yine gel başka doktor gün verirse versin dedi sancın suyun gelirse acil den giriş yapıp anca o şekil girebilirsin dedi Sizce ne yapmalıyım pazartesi günü tekrar kontrile mi gideyim yoksa direk acil den giriş mi yaptirayim 37+2 geç olacak diye korkuyorum 2.seseryanim