fundakarapinarr ben de temaslıydım ve benim de gebelik şüphem vardı o sıra her gün aradılar sağlık ocağından, onlara da gebelik şüphesini söyleyince her gün kontrol ettiler onyüzden bilginiz olsun istedim😊 inşallah vardır ve sağlıkla gelir inşallah 🙏