Mizgin2020 Ben artık negatif görmekten yoruldum adetim ayın 24 ünde olmam gerekiyordu bu sabh kan verdim ve yine negatif değer 2 çıkmış 😓😥 ağlamak istiyorum arkadaşlar o kadar heveslenip sonra hayal kırıklığı alıyor yerini 😔😔
Tugce1803 Mizgin2020 değer 2 den düşük çıkmış ama olsun üzülme Rabbim kucağına hayırlısıyla alabileceğin evlat nasip etsin🙏🏻Bazen bazı şeyler bizim elimizde olmuyor, keşke olsa da hiç kimse üzülmese..
Minik-anne-12 Mizgin2020 üzülme herşeyin olması gerek hayırlı bir günü vardır benimde 5 aydır tutmuyodu üzülüyodum snra tuttu oda kimyasal gebelik çıktı gene olmadı ama snra tekrar kaldım şmdi çok şükür sağlıklı yani ümidini kesme olması gereken hayırlı gününü bekliyodur🙏
Minik-anne-12 Mizgin2020 doktora felan göründünüzmü benim bi arkadaşomında olmuyo du doktora gittiler eşinin sperm sayısıma felan baktılar sonra eşi ilaç kullandı düzeldi
Yasminela Mizgin2020 kuzum övülsyon testi dene hiç uğraşma kesin çözüm birgebeningünlüğü sayfasından al ama
ankaa Mizgin2020 Ben 3 yıldır deniyorum. 4 kimyasal gebelik sayısız gebelik testi.. Çok zor ama herşeyden öncesi stres . Gebe kalmaya fiziksel sebepler engel olduğu kadar fiziksel sebep yoksa psikolojik olarakta engel stres engel olur stres yapma demesi kolay değil inan ama stres iyi gelmiyo
Mizgin2020 Bebegim2 stres yapmıyorum adete 5 gün kala anca aklıma geliyor o zamn düşünüyorum onun dışında ben stres yapmıyorum
Esmaq38y Mizgin2020 canım üzülme herşeyde var bir hayır İnan şuan duygusal düşündüğümüz için bize ağır geliyor ALLAH beterinden korusun inşALLAH en güzel zamanda olur hepimiz bekliyoruz hayırlı haberlerle konuşuruz birgün
Suna11 Mizgin2020 Üzülme canım benimde 10 aydır olmuyor gerçekten elde değil ama yinede sabırlı olmamız lazım. Rabbim en doğru zamanda nasip etsin inşallah 🙏🏻♥️ Doktrora gittiniz mi peki her hangi bir sorun var mı?
Mizgin2020 Suna11 gittim canım ilk doktor hiçbir sorun olmadığını söyledi ama ısınamadım bir türlü kendisine bu kez sonuç alamayınca doktor değiştim kan tahlili yaptirdi FSH 10.27 çıktı doktor bana dedi hani sonuçlar iyidi dedim doktor öyle söyledi benim elimde olan bişey değil
Beety26 Suna11 olucakkkk beb her sey yapmistim tek sogan kurunden baskaaaa 15 gun ictimmm hemen ay kaldim