shdemir Kızlar doğum yapalı 1 hafta oldu. Ben 2 saatte bir emzirmek için ugraşıyorum ama geceleri 3 4 saati bazen 5 bulduğuda oluyo. Oglum uyanmak istemiyo 😏 sizce 2saatte bir emzirmek şartmı? Doktorlarınız bu konuyla ilgili ne dedi
Btl_ozn shdemir ilk 10 15 gun sarılık tehlikesi oldugu icin ben 2 saatte bir bazen 3 saatte bir emzirmeye çalıştım sarılıkta uyku yapıyor bebekte şimdi 1 aylık oldu kendi gece 3 saatte bir uyanıyor mutlaka uyandırıp emzirin ayak tabanini uyarin burnunu sıkın
Esmaal shdemir sarılık olmamasına dikkat et canım uyandır uyanmıyosa.bizimde öyleydi çok uğraşmıştık.en az 2 saatte bir emzirmen lazım
gamze_06 shdemir sarılık olmaması için şart kan şekeri düşüyor ve oda uyku yapıyor çocuğa ondan emzirmeli
Haka Btl_ozn benim bebeğimde 2 aylık keyfi istediyinde emiyor😀ne yaparsam yapiyim kalkmıyor kilosuda qayet normal dedi doktor😊
Btl_ozn Haka haha oda güzelmiş ilk zamanlar tehlikelide sonra duzenleri oturuyor banyo yapinca benimkide 4 5 saat uyuyor gene uyandırıyorum beslensin diye 😁
shdemir Esmaal Çok az sarılığımız varmış doktorumuz öyle söyledi.😶 önemli olan artmaması dedi. Bende korktum 2 saati gecirmemeye calısıyorum ama geceleri zor oluyo uyanmak istemiyo uyaninca bidaha uyumuyo
Esmaal shdemir çok az sarılık her çocukta oluyormuş bizimkindede vardı.bizde çok uğraşırdık gece uyandırmak için. Şu an 23 günlüğüz artık kendileri uyanıyo 2 2.5 saatte bir.bir hafta daha zor uyandırırsın sonra kendi adapte oluyo.acıkınca uyanıyo.