Semabkr korkma sakın Allahın dediği olur yine ama. Bana da doktor amnıyon sıvın fazla demişti neden diye sordugumda ekmek ve şekeri hayatından cıkar karbonhıdrat kaçağı var demişti. Bi süre korkumdan uzak duruyordum ama bazen kendime engel olamayıp yemeye devam ediyordum. Allaha şükürler olsun ki bugün 8 aylık hamileyim onca kontrollere gittim doktor daha bi sıkıntı bile cıkmadı için rahat olsun bazı aylarda bu sıkıntılar cıkıyor olabılır. Ama sen yine tedbirini elinden bırakma şeker ve ekmeği azalt. Doktor kalple ilgili dediyse baska bi doktora da göster kendini