Busra34ybg dün tam kan verdim değerlerime demirime bakmak için, şeker yüklemem yapılacak 2hafta sonra. açlık şekerim düşük çıktı doktor zaten biliyordu muhtemelen şekerin normal çıkacak diyordu bakalım onu çok umursamadım ama serbest t4 diye troid etkili bir değerim de düşük çıktı aslında normal olan çoğu değerim düşük ya da yüksek çıktı azcık moralim bozuldu 😔