Susamm vallahi bnde hep hamileliğim boyunca yaptırdım ve hep aklımda acaba kasılırmıyım bişey olur mu ama 1 ay önce enfeksiyon için alttan muayene oldum ve kendimi o kadar kastım ve acıdı ki 2 gün peş peşe bakıldı birde 30 haftalıktım o zaman anladım ağda onun yanında o kadar basit kalıyormuş pire ısırığı gibi onda bişey olmadıysa devam Emin’e ağdaya dedim😂