Sevilay7 canım evet ama kesin konuşamam yine de söylememi istiyorsan kız gibi dedi. kesin konuşmadı 14. haftadan sonra kesin konuşulur dedi. zaten ikili testi yaptırdım, onda da 14. hafta itibariyle sonuc veriyomus. ama ultrasona bakarak kız gibi diye konuştu. o yüzden sizinde fikirlerinizi merak ettim☺️