Merve446 merhaba, gebeliğiniz hayırlı olsun 🌸 hamileyken bebeğinizi emzirebiliyorsunuz. Hiç bir sakıncası yok. Fakat doktorunuza danışıp halsiz düşmemek için multivitamin kullanmanızda fayda var. 2 yaşında oğlum var ve 19 haftalık hamileyim. Oğlum hala emiyor. Küçüğü doğduktan sonra nasipse ikisi birlikte emecek. Bunda da hiç bir sakınca yok 😊 sonuçta hamile kalırken bebeklerimize sormadık. Bu süt ikisinin de hakkı.