13+4 te kız dedi doktorum 18hftlıgız hayla kız😂 oglumdada 12.haftada söyledi erkek diye doktorum o konuda çok iyi erken haftalarda giden tanıdığım çok oldu hepsi dogru çıktı ama bazen yanliş görebiliyolar 2 hfta bekle yine tam kesinleşmesi için😇🧿saglıklı dogumlar