AycanAycan19 13+3 haftalik hamileyim sag kasigimda sanci yani agri var hafif hafif v3 sanki titreme hissediyorum ne oluyor aceba. Sanki bebegi sagda hissediyorum gibi olabilirmi
Kuzucumm AycanAycan19 canim bende 13+4 hafta oldum bende de var aynısı o titreme bebegin hareketleri agrida normal sanırım bende de bi kac gündür özellikle yemek yedikten sonra oluyor titreme 😊🤗
archmom AycanAycan19 canım bende 13+5 teyim . Aynı sey bende de var . Rahim büyüyor sanırım ondan . Normal galiba 🥰
Minik-anne-12 AycanAycan19 rahim büyüdüğü için bebek yukarı doğru çıkıyo o yüzden canım korkucak bişi yok benim sol tarafımdan giriyodu ağrı ve rahmim sızlıyodu arada
AycanAycan19 Soyla ewet olabilir sma neden sağ da var ki sadece yarin ikilinin sonucu cikacak soyliycem bakalim sizin de mi sağ taraf
Kuzucumm AycanAycan19 bebeklerimizin hareketleri onlar annesi benimde genelde sol tarafimda oluyor 😇🤭
Kuzucumm AycanAycan19 öyle diyolar ama alakasi var mi bende bilmiyorum daha öğrenemedim ben cinsiyeti maalesef
AycanAycan19 Kuzucumm bnde ogren3medim size tahmini ne diyolar bana herkes erkek tahmin ediyo ama ben kiz hissediyorum🤩
Minik-anne-12 AycanAycan19 hayır değil yani gitsem belki gösterir ama yaşadığım yerdeki doktor hiç iyi değil kastamonuya gitmem gerekiyor oda uzak yani 16 haftayı bekliyorum en azından daha da netleşsin diye 🙂
AycanAycan19 Soyla bilmiyorum ki yarin ikili taramamin sonucunu almaya gidecegim ama bakmazlar heralde ama bu kasik agrisi sikayetini soylersem belki tutarlar o arada da hrmn soruverrim😅😅🤩🤩🤩😜
Soyla AycanAycan19 😂 bende 2 hafta sonra gidicem söylerler heraldi devlet söylemiyo ama özel söyler zannımca