Fly38 Merhaba hanımlar. 6+4. Haftadayız. Doktor bir takım testler istedi. İdrarda 2 lökosit 10 eritrosit görüldü yazmışlar. Kanamam yok kanama alanı da yok kontrole gitmeme 10 gün var. Kötü biley mi acaba çok kaygılandım. Bilgisi olan var mı ?
Ferda_ Fly38 enfeksiyon olmuş, doktorunuza gitmeseniz de şimdiden arayın, ilaç yazar, reçete numarasıyla eczaneden alırsınız, korkmayın ama ihmal etmeyin bunu
Nazliakm Fly38 hamilelikte kaçınılmaz idrar yolu enfeksiyonu benim 20 li haftalarla başladı siizin erken başlamış ya da hamilelikten öncede vardı belki. Aksatmayın çok yüksek değer değil ama bir anda yükseliyor ve ilaçta kullansanız sonra düzelmiyor benim gibi. Mutlaka önlem alın enfeksiyon ihmale gelmez
Mehtpsahn_53300 Fly38 idrar yolu enfeksiyonu war fibnde başlarda yaşadım bi kere bi toz werdi doktorum tek seferlik gece yatmadan sulandırıp içtim sabah kdr wcye çkmayacn ddi yoksa işe yaramaz ddi. gece boyunca hiç çıkmadım sabah uyamdgmda gittim. ertesi gn kontrole gttm geçmişti o yzden çok ilerlemeden gidin gösteren doktorunuza bebefide etkiliyormuş. ve benmde hiçbir şikayetim yoktu. sadece hastanede yattm bi süreçti muhtemelen orda enfksiyn kaptm
Fly38 Ferda_ çok teşekkür ederim ama yanma gibi hiç bir şikayetim yok. İdrar yapmakta da zorlanmıyorum. Acaba az su içmekten kaynaklı olabilir mi
Ferda_ Ferda_ gebelikte idrar yolu enfeksiyonu dahil birçok enfeksiyon belirti vermeyebiliyor. Keşke verseydi. Dediğim gibi ihmal etmeyin doktorunuzu arayıp görüşün, daha da ilerlemeden tedavinizi olursunuz inşallah
Nazliakm Fly38 benim 20 küsür çıktı bende de hiç bir şikayet yoktu ama çıkıyor. İki kere antibiyotik ve gitl kullandım birde. Doktorum akıntı olduğu sürece enfeksiyon hali devam eder dedi.
B-s123 Arkadaşlar hamilelikten dolayı idrarında koku olan şikayeti olan var mı acaba bilen sebebini yazabilir mi
Fly38 Ferda_ doktor bir sıkıntı yok dedi çok şükür boşa stres yaptım. Progestan ve suyu az içmekten kaynaklıdır dedi ilacs gerekmolmadığını söyledi başına gelen rkadaşlar olursa bilgi olsun
Ferda_ Fly38 ben idrar yolu enfeksiyonu yüzünden kötü şeyler yaşadım, sizi de korkutmak istemezdim ama bu konuda fazla hassasım, siz yine de aylık düzenli idrar tahlili yaptırmayı ihmal etmeyin, inşallah her şey gönlünüzce olur 🙏🏼
Fly38 Ferda_ haklısınız gebelik için kötü bir durum. Çok teşekkür ederim inşallah herkes bebeğini sağlıkla kucağına alsın