Dilara1503 benim de aynen sizin gibi erken başladı, ama ilk gebeliğim ve ben bunun kasılma vesaire olduğunu anlamadım. 22den beri düzenli nstye giriyorum. 22de hastanede yattım bu yüzden. Ben beraberinde ağrı sancı hissetmiyorum ama nstye soktuklarında sancı çıkıyor. Hala da çıkıyor. Bizim hissettiğimiz o toplanma, kasılma aslında sancı demek. Bebeğim toplanıyor deniliyor ya işte o aslında sancı, bebek toplanmaz, toplanan kasılan rahimdir. Tabi herkesin tehlikeli olacak değil, şiddeti sıklığı çok önemli. Benimki sık sık oluyordu, hala erken doğum riskim var. 30 oluyoruz yarın.