Kızlar merhaba adetim in başlangıcından itibaren tam bugün 22. Gün 3 4 gündür göğüslerimin ucu acayip şekilde kaşınıyor ama kaşıyamıyorım bile çünkü acayip şekilde sızlıyor özellikle akşamları daha da artıyor bu ay ne ovulasyon takibi ne bişey hiç bişey yapmadım adet günüm ne zamn bilmiyorum çünkü son Bi kaç aydır iyce şaştı günleri geçen ay 35. Günde oldun ondan Bi önceki Bi kaç ayda 30 ve 32 arasında değişti hamilelik belirtisi olduğunu düşünmüyorum ama neden olur yaşayan bilgisi olan varmı acaba