Durukusunannesi Kızlar salı günü 2 cm açıklığım olduğunu öğrendim dün gece de nişanım geldi 37+2 yiz biraz daha dursun istiyorum nişandan ne zaman sonra doğum başlıyo bilgisi olan var mı 🥺
Nursahcan Durukusunannesi bi kac gün sonra dogum başlıyormus canım ama merak etme zaten 37 yi görmüşün erken dogum olmuyor ve aslında doguö için en iyi zamn ben 39 opdum hala hıcbır belırtı yok
Gd1992 Durukusunannesi cnm bugunde nişanın mı geldi ama nişanı gelpte 2 3 gun doguramayanları gırdum burda dogsada allahn ıznıyle 37 oldn artk kılosu nasldı
Nursahcan Durukusunannesi evet annesi kilosu birazcık kücükmüş ama söyle diyim onemli olan kilo degıl saglıklı olması kimi bebekler kilolu ama saglıklı degıl benm bebegım de 39 haftaya gırdık 3 kiloya yakın normale göre iyi demisti doktor burdakı postlara etrafıma göre de cok kücük ama allaha sükür saglıklı bi bebek kilo alması için muz süt ve ceviz ye bebege kilo aldırıyor bebiş saglıklı ise gerisinin hic önemi yok
tuubshh Durukusunannesi 37+6 da doğdu oğlum şimdi 2 yaşında ve ben 32 haftalık hamileyim bir oğlum daha olacak inş o da ilki gibi güzel sağlıklı doğar
maslan Bende bugun 36 yi bitirdim ne nisan ne agri ne sizi hicbir belirtim yok normal dogum olmayacak mi acaba 🙁
Ysmncylncpc maslan lütfen bebeğin 38 i bitirmesi için dua edin. Anne karnında ki evrimini 38 ini bitince tamamen bitirmiş olur. Sağlıklı gelsin. Ne erken ne de geç isteriz. 36 çok erken bu haftalar da asıl kilolarını alıyorlar. Rabbim vakitli doğum nasip etsin 🙏
Cheerfulmom Durukusunannesi Nişandan sonra doğum başlangıcı herkeste değişiyor. Bana doktorum normal 24 saat içinde doğumun başlamasını bekliyoruz ama bu süre değişebiliyor dedi. O zaten vakti zamanını biliyor hiç üzülme. Hem kilosu da çok kötü degil 2.500 dan 3 e kadar normal zaten.
Durukusunannesi Cheerfulmom ultrason ölçümleriyle doğumdan sonra ölçüm arasında fark oluyomuş 2500 ün altında doğmasından korkuyorum