Kizlar ben 15haftalik hamileyim. Simdiden tedirginim normal dogum yapa bilirmiyim diye. Miyop( uzagi iyi gorememe) olup kendi doguran var mi? Internette arastiriyorum doguma alakasi yok diye cikiyo ama akrabalar surekli nasil kendin doguracaksin gozune agirlik duser falan diyo. Kafam karisik 🤦🏻♀️