Nuurrmom 20 haftalık gebeyim. Hamileliğimin 13-14.haftalarindan beri burun kanaması yasiyorum her gün. Kbbye gitmiştim ilk olduğu zamanlar baktı göremedi bir şey. Hamilelikte oluyor böyle şeyler dedi. Ama halen devam ediyor. Böyle olan var mı? Neden olur?
Eymenimmmm Nuurrmom hamilelikte kılcal damarlar genişlediği için oluyomus ama fazlasi zararli olabilir mutlaka dktruna bida danış cnm
Mehtpsahn_53300 Nuurrmom benimde o haftalarda oldu 2 gün sürdü ama aktif bi kanama degildi tampon yaptm koydum kontrole gittigim de doktoruma sordum nor al gebelerde olur dedi damarların genişlemesine bağlı olarak