Merhaba anneler 21+6 benim sorum şu olacaktı birkaç gündür hareketlerini hissediyordum dün geceden beri hissetmeyince kendi Dr dışında bi tıp merkezimde ultrasona girdim şükür iyi bebek canlı ama oradaki Dr bebeğin bi ayağını eğri gibi gördüm dedi ama yanılıyorda olabilirim dedi şimdiye kadar kendi Dr hiç böyle bişey demedi benim Dr ultrasonu çok mükemmmel buradaki görüntüsü onun gibi değildi yarında Dr kontrolü var yanılma payı varmıdr geldiğimden beri kötüyüm