Mucizemibekliyorumm ebet cnm ben varım o hafta benmde çok durgundu su an 35 im ama yakın zman olduğu için hatırlıyorum hatta doktora sordum öyle dışardan çok belli olmaz artık hızlı yapmadığı sürece göremezsin dedi bende bakıyordum karnım kımıldıyor ama hiç hareket hissetmiyordum o haftalarda olan biley şimdi yine iyi yeri daraldığı içinmiş ayrıca sırtını karnına dayarsa da olabiliyormuş hareketleri kısımları arka yüze bakıyor sanırım o yüzden ama yine gün içinde saymanız gerekliymiş doktor dışardan belli olmasa da olur sen hafif hissetsen bile yeter dedi