Busra1606 doğru herşeyiyle zor valla hamileliğin ama bebeişlere kavuşmak var işin içinde onu düşünelim 🥰ben ilk aylar 18. haftama kadar çok kötüydüm ve içten içe bebeği suçluyordum sanki böyle istemiyordum o piskoloji beni çok etkilemişti ilk ay piskolojisi ama şimdş her hareket ettiğinde şükür ediyorum allahım diyorum bu bir mucize ve sen bu mucizeyi bana da layık gördün 🥰🥰