krmzoje Kızlar bende pıhtılaşma var henüz hamile degilim ama eger hamile kalirsam normal dogum yapmama engel midir?
Sinemmm03 krmzoje hayr canm bende suan kan sulanidrici kullanıyorum ve 13 haftaligiz doktorum ya 32. Haftada birakicak yada dogumdan bi kac hafta önce
krmzoje Sinemmm03 Ebru222 Zemirayda tamam kızlar cok teşekkür ederim Allah kolay doğumlar nasip etsin sizlere🙏🌸
Sinemmm03 Nuurrmom bende var yada yok bilinmiyor doktorum her ihtimale karşı verdi daha oncr düşük ve kurtajlarim var hastaneye gidip arastrilcakti ama supriz bi sekilde hamile kalinca doktorum kullanmami önerdi
Ebru222 2 dusugum var. 3 gebelik şuan kan sulandırıcı kullanıyorum 31 haftadayim. Doğuma kadar kullanacam. Normal doğuma tek başına engel değil diye biliyorum.