25+4 günlük gebeliğim var.Bugün ilk defa gittiğim bir doktor bant var ileride eline ayağına zarar verebilir perinatologa görün dedi.İlk defa gördüm önceki doktorum ve 20.haftada Perinatologa da bakmıştı ayrıntılı o da görmedi bisey demedi bende mesaj attım perinatologa bu saatten sonra bisey olmaz korkma dedi.İyice kafam karıştı ne yapmalıyım yardımcı olabılır mısınız başına gelen ya da tanıdığı böyle olan?