Erken ilk dogumumda lateks kullanmadım canım sezaryenden 3 gün sonra normal korse ve üzerinden sıkıca 2 tane sargı bezi ile sardirmistim eşime ve ameliyat yaram biraz hava alsın diye 5 dk acayim dedim korsesiz daha rahatsız hissettim kendimi yürüyemez oldum onları çıkarınca 😀 1.5 ay sadece duşa girerken çıkardım sonrasında hep üzerimde taşıdım. Lateks korseyi bu gebeligimde aldım bakalım en küçük bedenini daha nasip olmadı kullanmak ama deneyen arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine aldım memnunlardı 10 saat üzerinde tutan olmuş ve yok gibi dediler. Bakalım denicez gorcez