Muayene ye eş almıyorlar . Doğuma mesai saatlerinde ise kendi doktorumuz giriyor ama mesai saati dışında diğer doktorlar I bilmiyorum ben Özlem kesiktaş aydın a gidiyorum çağırmamız halinde geliyor ekstra 1750 TL istiyorlar . İnşaallah mesai saatine denk gelirim doktorum dan memnunum