Cerennnnn Haftamdayım geçtiğimiz hafta hafif lekelenmiştim doktoruma gittim bebekte sıkıntı çıkmadı olabilir bu haftada demişti. Bugün aynı şekilde hafif lekelendim sizce mühim birşey midir gitmem gerekir mi? Geçti ama yinede korku işte
mehbur Cerennnnn Bende de olmuştu canım,gitmemekle gitmek arasında kalmıştım ama düşününce gitmek daha mantıklı arkadaşında dediği gibi için rahat eder.Sakin olup hazırlan git içini de ferah tut ki oda stresten etkilenmesin.
Meltem123 Cerennnnn acile git merak etme bişey yoktur ama en azından önlem amaçlı lekelenmeler artmasın diye progestan verir
Cerennnnn hastanemi aradım nöbetçi doktor ile görüştüm o da normal olabilir takip et lekelenmeni devam ederse gel Dedi devam etmiyo ama ben rahat değilim gidiyim dimi
Tuba704 Cerennnnn telaşlanma henüz çok başındasın bende de olmuştu yerleşirken çok az miktarda dökülen kanama da olabilir tabii ama önlem almak lazım eğer bir düşük riski görülürse ya da kanama alanı büyükse doktor fitil ilaç vs verir oda geçirir yani bebeğe hiçbirşey olmaz Allahın izniyle stres yapma pazartesi de gidebilirsin bu arada mümkün olduğu kadar dik bacaklarını yat ve bol su iç 👍
Cerennnnn Kızlar gittim ve 13. Haftaya kdr olabilir çok normal Dedi çok şükür miniğimin kalbi küt küt atıyo maşallah teşekkürler kızlar Protestan verdi bu arada
0114 Cerennnnn mutlaka git canim bende gecince acaba gitmesemmi dedim sone adayanamdim gittim tam 10. haftamdaydim o zamn icerden kanamam olmus progestan basladim 23. haftamdayim hala kullaniyorim mutlaka git
Tiredmother Bence git hatta farklı bi doktora git, lekelenmen varken ilaç kullanman lazım. Erteleme için rahat olsun şimdi bu şekilde kendine yaptığın stres bile etkiler