Merhaba, 4 haftalık hamileyim. Beta testim ilk gittiğimde 69 du doktorum erken gebelik diyip 2 gün sonra tekrar çağırdığında 170 çıktı. 1 hafta sonra keseyi görelim dediğinde kan testi yaptırdım beta 5400 çıktı. Tek kese görüldü ama doktorum ikiz olasılığı da olabilir dedi. Bu durumu yaşayan anneler var mıdır ?